Muzyka

wtorek, 12 sierpnia 2014

Prolog

Tina
Cóż co by tutaj powiedzieć? Mam na imię Albertyna. Mam 24 lata. Interesuję się piłką nożną (jestem Borussen). Studiuję na uniwersytecie w Dortmundzie. Kierunek jaki wybrałam to psycholog sportowy. Moim drugim zainteresowaniem obok piłki jest mixowanie muzyki. Tym się głównie zajmuję na studiach to mój drobny sposób na wyżycie w Niemczech. Dostałam się na studia do Niemiec w ramach programu prowadzonego z moją polską uczelnią (AWF w Krakowie). Jeśli chodzi o moich ulubionych piłkarzy to są to: Marco Reus, Mario Götze, Robert Lewandowski i Łukasz Piszczek. Jutro wyjeżdżam do Köln na konkurs dla DJ-ów.  Nagrodą główną jest występ na Finale Pucharu Niemiec w Berlinie oraz czek na 20 000 Euro. Z tego co czytałam na stronie konkursu moi przeciwnicy to sama śmietanka niemieckiego remixu. Ale pozostaje mi wierzyć w siebie i swoje możliwości. 
Marco
Witam jestem Marco Reus. Mam 25 lat. Dużo chyba nie muszę mówić. Jestem piłkarzem Borussi Dortmund. Moim najlepszym przyjacielem jest Mario Götze, który jak pewnie wszyscy wiedzą w Bayernie Monachium. Jutro razem z moją drużyną jedziemy do Köln na mecz z FC Köln. Co więcej o mnie? Jestem singlem, bynajmniej nie z wyboru. Chciałbym znaleźć dziewczynę która nie będzie kochać mojego portfela tylko moją osobowość. Cóż taka chyba nie istnieje, ale pozostaje mi wiara. 
Mario
Siema mam na imię Mario, a nazywam się Götze. Mam 22 lata. Jestem piłkarzem Bayernu Monachium. Moim najlepszym przyjacielem jest Marco Reus. Mam dziewczynę, która ma na imię Ann-Kathrin. Piłka nożna to moje życie nie zamieniłbym tego sportu na żaden inny. Więcej o mnie wkrótce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz