Muzyka

wtorek, 19 sierpnia 2014

Rozdział 5

Marco
Siedziałem razem z Tiną w paku i podziwialiśmy wschód słońca. Nieubłaganie zbliżała się pora która zwiastowała pożegnanie z Tiną. A ja dzięki mojemu przyjacielowi miałem zadanie do wykonania. Już wiedziałem kogo będę nominować i kto obleje mnie wodą. Odwiozłem Tinę do jej domu i odprowadziłem pod same drzwi. Szczerze liczyłem chociaż na buziaka w policzek, ale to by było za piękne. O 10:30 miałem trening, po treningu miałem zamiar wykonać zadanie. Kamerzystą był Kevin. Cóż muszę przyznać, że zabawa przednia. Nominowałem Matsa, trenera Kloppa i Tinę. Po powrocie do domu wstawiłem filmik na mój fanpage. Po ok 5 min dostałem sms-a od Tiny. Napisała mi:
Dzięki za nominację. Jeżeli tak bardzo chciałeś mnie w mokrej koszulce zobaczyć wystarczyło poprosić. Nie bój się wykonam zadanie. Miłego dnia, pozdrawiam Miss mokrego podkoszulka.
Gdy zobaczyłem tego sms-a zacząłem się śmiać jak głupi. Kto jak kto, ale Tina miała poczucie humoru. Z niecierpliwością czekałem na jej splasha. 

Tina
Nie wiedziałam czy mam zabić Reusa czy też nie, więc po protu wysłałam mu bardzo zabawnego sms-a. Już wiedziałam kto padnie moją ofiarą. Ubrałam się w strój kąpielowy do tego białą koszulkę i zadzwoniłam po mojego pomocnika czyli Erika Durma. Gdy Erik dowiedział się o co chodzi gościłam go pod moimi drzwiami po 15 min. Erik pokazał mi dłonią kiedy nagrywa, a ja mówiłam:
- Siema z tej strony DJ Tini. Dziękuję za nominację Marco Reusowi. Jeśli chodzi o nominację to moje typy to: mój kamerzysta czyli Erik Durm, Łukasz Piszczek i Jakub Błaszczykowski. A teraz spalsh.- po tych słowach Erik włączył mój wąż ogrodowy. Gdy nie była na mnie suchej nitki zdjęłam bluzkę i powiedziałam:
- Czekam na waszego splasha, pozdrawiam serdecznie Miss mokrego podkoszulka.- i posłałam buziaka do kamery. Posiedziałam chwilę z Erikiem w ogrodzie i graliśmy razem w plażówkę. Przy wyniku 20:18 dla mnie usłyszałam dzwonek do drzwi. Powiedziałam do Erika:
- Zaraz wrócę.- po czym poszłam otworzyć drzwi. Za nimi stało kilku mężczyzn dobrze mi znanych. Mianowicie: Łukasz, Kuba, Marco, Nuri, trener i Mitchell. Powiedziałam do nich:
- O witam panów serdecznie czym zawdzięczam tą niespodziewaną wizytę?- Marco na to:
- My w odwiedziny, co porabiasz?-
- Szczerze suszę się i gram z Erikiem w siatkówkę.Chcecie zagrać zapraszam.- chłopaki po krótkim zastanowieniu i rozmowie z trenerem przyłączyli się do mnie i Erika. Ja grałam w jednej drużynie z Marco, Łukaszem i Kubą. Powiedziałam do rodaków po polsku:
- Macie już pomysł na swojego splasha?- Łuki na to:
- Rodzi się.- ja na to:
- To przyj Łuki, a ty Kubuś?-
- Ja już wiem, ale ci nie powiem.- graliśmy ok 4 godzin po czym zaprosiłam chłopaków i trenera na coś do picia. Moja drużyna wygrała 3:1. Byłam bardzo zadowolona.

Marco          

Gdy pisałem na fb z Mario zobaczyłem, ze Tina dodała nowy film (zapewne splash) jej filmik był dość długi. Przpeprosiłem na chwilę Mario po czym zacząłem oglądać splasha Tiny. Szczerze, aż mnie ciarki przeszły. Gadałem jeszcze jakiś czas z Mario po czym dostałem sms-a od Łukiego:
Idziemy do Miss mokrego podkoszulka. Idziesz z nami?
Nie musiał mi dwa razy mówić od razu się zgodziłem. Na miejscu okazało się, że Tina suszy się grając w siatkówkę z Erikiem. Gdy otworzyła nam w samym kostiumie kąpielowym poczułem, że tętno mi przyspiesza. Nie mogłem nad sobą zapanować. Gdy po grze zaproponowała nam coś do picia wszyscy oprócz mnie zmyli się do domu.Tina ucieszyła się powiedziała do mnie:
- Przynajmniej nie będę sama w domu siedzieć.- oglądałem jej nagrody z zagranicznych festiwali dla młodzieży. Gdy po jakimś czasie wróciła z dwiema szklankami Coli z lodem i cytryną ja od razu usiadłem na sofie w jej salonie. Poi czym czekałem aż ona usiądzie obok mnie. Gdy przez przypadek jej dłoń otarła się o moje ramię przeszedł mnie dziwny dreszcz . Sam nie wiedziałem co ze sobą robię. Rozmawialiśmy gdy nagle stało się nawet nie wiem kto był inicjatorem czy ja czy ona.   

2 komentarze:

  1. Tina i Marco się pocalowali ❗❗❗ Chyba ?? Mam nadzieję, że tak.
    Rozdział cudowny.
    Dodaj szybciutko następny.
    Plosee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie za koma, dzisiaj mam zamiar się sprężyć i dodać posty na wszystkie blogi.

      Usuń