Muzyka

sobota, 16 sierpnia 2014

Rozdział 2

Tina
Kwaterowałam się właśnie w hotelu o nazwie "Meister"załadowałam do środka swoje walizki i zameldowałam się w recepcji. Cały czas tęskniłam za chłopakami z BVB. Trzeba przyznać, ze załapałam z nimi dobry kontakt. Napisałam do Marco:
- Jestem już w hotelu co u was?- odpisał mi niemal natychmiastowo:
- My też jesteśmy w jakim hotelu mieszkasz?-
- Meister.-
- Widzisz to na pewno jakiś znak, ze jutro wygrasz.-
- Haha, żarty się ciebie trzymają. Mam nadzieję, ze dacie popalić Köln.-
- Jak strzelę bramkę to będzie ona dla ciebie.-
- O dziękuję a czemuż takie wyróżnienie mnie spotkało panie Reus?- Dla wyjątkowych ludzi wyjątkowe rzeczy.- nie powiem zdziwiłam się, ale uśmiechnęłam się do siebie. Postanowiłam iść spać bo jutro trzeba wcześnie wstać aby iść pobiegać przed konkursem. Obudziłam się o 6:40 poszłam do łazienki i od razu ubrałam rzeczy do biegania. Gdy biegłam 5 km zobaczyłam dość wysoką postać biegnącą w moim kierunku gdy mijałam owego mężczyznę ten zdjął kaptur i okazało się, że tym ktosiem był Marco uśmiechnęłam się do niego i pozostałe 5 km biegliśmy razem. Okazało się, że mieszkamy w hotelach która mieszczą się dokładnie naprzeciwko siebie. Marco powiedział, że postara się być na konkursie. Nie powiem, ale bardzo się ucieszyłam z tego powodu. Pożegnałam się z Reusem i udałam się na obiad skąd miałam jechać od razu na konkurs.

Marco
Na bieganiu spotkałem Tinę co jak co, ale ta dziewczyna ma kondycję. Gdy pożegnałem się z nią udałem się do trenera z prośbą o to aby pozwolił nam iść na konkurs. Po długich namowach trener się zgodził. Razem z Erikiem, Łukaszem i Kubą przygotowałem wielki transparent z napisem:
DJ TINI NAJLEPSZA JEST. OFICJALNY FAN-CLUB DJ TINI.
Mam nadzieję, ze Tina nie pogniewa się za to mała wsparcie. Gdy dotarliśmy już do miejsca w którym odbywał się konkurs zajęliśmy miejsca które mieliśmy na biletach od Tiny. Były one bardzo blisko sceny na której występowali DJ-e. Widziałem klasyfikację po I rundzie Tina była na III miejscu. Widziałem ją za kulisami. Zauważyła mnie, momentalnie uśmiechnąłem się do niej. Kiedy wyszła na scenę razem z chłopakami rozłożyliśmy transparent. Tina mixowała właśnie piosenkę "La La La" Shakiry z mundialu. Jak zwykle wyszło jej to genialnie po występie ostatniej zawodniczki poszedłem za scenę aby jako jeden z pierwszych pogratulować Tinie. Prowadzący mówił:
- A czek na 20 000 Euro oraz możliwość występu na finale Pucharu Niemiec otrzymuje DJ Tini.- razem z chłopakami pobiegliśmy na scenę po czym wzięliśmy Tinę na ręce i podrzucaliśmy. Każdy obowiązkowo musiał ją uściskać. Powiedziałem do niej:
- Gratuluję. Bardzo się cieszę, że wygrałaś zasłużyłaś na to.-a ona uściskała mnie i odebrała nagrodę po czym było pamiątkowe zdjęcie na które musieliśmy się z chłopakami załapać. Po powrocie do hotelu zastanawiałem się jak umówić się z Tiną.

Mario
Oglądałem w TV transmisję z konkursu DJ-ów. Wygrała nowa miłość Reusa muszę przyznać, ze dziewczyna ma wielki talent do tego co robi. Po ok 90 min po zakończeniu konkursu dostałem telefon od Reusa oczywiście pytał mnie jak ma się umówić na randkę z tą dziewczyną. Gadałem z nim o tym ponad 2 godz. Byłem bardzo zadowolony bo wydaje mi się, że ta dziewczyna jest odpowiednia dla mojego przyjaciela. Czekam teraz tylko na rozwój wydarzeń. Życzę im jak najlepiej. Mój przyjaciel już wystarczająco się nacierpiał przez kobiety zasługuje na szczerą miłość.

4 komentarze:

  1. Gabi powraca :D super rozdział :) przy poprzednim tak się usmiałam :) cudownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział po prostu świetny.
    Marco zakochał się ❤❤❤
    Ciekawa jestem jakie rady dawał mu Mario podczas tych dwóch godzin. Mam nadzieje, że będą one dobre i dziewczyna się zgodzić na randkę.
    Tina wygrała konkurs !!!! Huraaaa !!!
    Strasznie mnie ciekawi co będzie na meczu Kiedy wystąpi Tina.
    Dodaj jak najszybciej następny.
    Ploseeeeee

    OdpowiedzUsuń